বিবাহৰ দিন, বৈবাহিক সম্পৰ্ক ঠুনুকা হ'ব নে শক্তিশালী, হাততে স্পষ্ট হৈ থাকে সকলো

হস্তৰেখা বিজ্ঞানৰ কোৱা হৈছে যে যদি কোনো ব্যক্তিৰ হাতৰ তলুৱাত একতকৈ অধিক বিবাহৰ ৰেখা থাকে, তেন্তে ইয়াৰ স্পষ্ট অৰ্থ হ’ল যে তেওঁৰ ভাগ্যত একতকৈ অধিক বিবাহ বা অধিক গভীৰ প্ৰেমৰ সম্পৰ্ক থাকিব পাৰে।

author-image
সংগীতা দাস
আপডেট কৰা হৈছে
New Update
web ap HAND

ডিজিটেল ডেস্ক: হস্তৰেখা বিজ্ঞানৰ মতে, যদি কোনো ব্যক্তিৰ হাতৰ তলুৱাত একতকৈ অধিক বিবাহৰ ৰেখা থাকে, তেন্তে ইয়াৰ স্পষ্ট অৰ্থ হ’ল যে তেওঁৰ ভাগ্যত একতকৈ অধিক বিবাহ বা অধিক গভীৰ প্ৰেমৰ সম্পৰ্ক থাকিব পাৰে। এই ৰেখাবোৰৰ গভীৰতা, ৰং আৰু দিশ অনুসৰি সম্পৰ্কটো স্থায়ী হ’ব নে নহয় আৰু জীৱন সংগীৰ পৰা সুখ পাব নে নাই সেয়াও জানিব পাৰি।

Advertisment

ৰেখাৰ ৰং: কি সূচায় ?

যদি আপোনাৰ বিবাহৰ ৰেখা আৰম্ভণিতে স্পষ্ট, চিধা কিন্তু পিছত গোলাপী বা গাঢ় ৰঙৰ হয়, তেন্তে ই আপোনাৰ বিবাহিত জীৱনৰ আৰম্ভণিতে উৎসাহ বা সমন্বয়ৰ অভাৱ হোৱাৰ লক্ষণ। কিন্তু, সময়ৰ লগে লগে এই সম্পৰ্ক অধিক গভীৰ আৰু স্বামী-স্ত্ৰী দুয়োৰে মাজৰ সম্পৰ্ক সুদৃঢ় আৰু সুস্থিৰ হৈ পৰে। এই ধৰণৰ ৰেখাই এইটোও সূচায় যে সময়ৰ লগে লগে সংগীৰ সৈতে ভাল বুজাবুজি গঢ় লৈ উঠিব।

গভীৰ, স্পষ্ট বিবাহ ৰেখাৰ গুৰুত্ব

যদি আপোনাৰ বিবাহৰ ৰেখা স্পষ্ট, পোন আৰু গভীৰ হয়, তেন্তে ইয়াক অত্যন্ত শুভ বুলি গণ্য কৰা হয়। বিশেষকৈ যেতিয়া এই ৰেখাডাল চন্দ্ৰ মাউন্টৰ পৰা ওলাই আহি ভাগ্যৰেখাক লগ পায়, তেতিয়া ইয়াৰ অৰ্থ হ’ল সেই ব্যক্তিজনে ধনী আৰু প্ৰতিষ্ঠিত পৰিয়ালত বিবাহপাশত আবদ্ধ হ’ব আৰু শহুৰেকৰ পৰা সম্পূৰ্ণ সমৰ্থন আৰু সন্মান লাভ কৰিব। এনে ৰেখা থকা মানুহে বিয়াৰ পিছত আৰ্থিক আৰু সামাজিক দিশতো যথেষ্ট সুবিধা লাভ কৰে।

এটাতকৈ অধিক বিবাহ ৰেখা থকাটোৱে কি সূচায়?

যদি এজন ব্যক্তিৰ হাতৰ তলুৱাত একতকৈ অধিক বিবাহ ৰেখা থাকে, তেন্তে ইয়াৰ অৰ্থ এয়ে যে ব্যক্তিজনৰ দুটা বা তাতকৈ অধিক গভীৰ প্ৰেমৰ সম্পৰ্ক থাকিব পাৰে, বা বৈবাহিক জীৱনত ডাঙৰ পৰিৱৰ্তন হ’ব পাৰে। কেতিয়াবা এই শাৰীবোৰৰ অৰ্থ এইটোও যে প্ৰথম সম্পৰ্কত কিছু অসুবিধাৰ পিছত নতুন সম্পৰ্ক গঢ় লৈ উঠিব পাৰে।

উল্লেখ্য যে, যদি আপোনাৰ হাতৰ তলুৱাত একতকৈ অধিক ৰেখা থাকে, তেন্তে ইয়াৰ অৰ্থ এইটো নহয় যে নিশ্চিতভাৱে বিবাহ দুবাৰ হ’ব, কিন্তু ই কেৱল এটা চিন হ’ব পাৰে। যিটো বুজিলে আপুনি আপোনাৰ জীৱনৰ সিদ্ধান্ত অধিক সাৱধানে ল’ব পাৰে।

বি.দ্ৰ: এই লেখাটো ইণ্টাৰনেটত উপলব্ধ তথ্যৰ ভিত্তিত লেখা হৈছে।