আপোনাক চিৰদিনলৈ ৰোগীয়া কৰিব পাৰে এই অভ্যাসে

আপোনাক চিৰদিনলৈ ৰোগীয়া কৰিব পাৰে এই অভ্যাসে

ডিজিটেল ডেস্ক: স্বাস্থ্যৱান শৰীৰৰ বাবে পুষ্টিকৰ খাদ্য খোৱাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ।কিন্তু খোৱাৰ সময়ৰ ওপৰতো আমাৰ সুস্বাস্থ্য বহুখিনি নিৰ্ভৰ কৰে।হয়, বহু লোকে ৰাতিপুৱা খুব দেৰিকৈ খাদ্য গ্ৰহণ কৰে আৰু নিশাও খাওঁতে পলম কৰে।কিছুমানে আকৌ মাজৰাতি সাৰ পাই উঠি খাদ্য খায়। কিন্তু, মাজৰাতি উঠি খাদ্য খোৱাৰ অভ্যাসটোৱে আপোনাক অসুস্থ কৰি তুলিব পাৰে। কিয়নো যেতিয়া আপুনি মাজৰাতি সাৰ পাই খাদ্য খায়, ই কেৱল টোপনিয়েই নহয় আমাৰ সমগ্ৰ পাচন তন্ত্ৰটো নষ্ট কৰে। ইয়াৰ আন বহুতো অসুবিধা আছে।আজি এই বিষয়ে জানো আহক-

চাপ বৃদ্ধি

গোটেই ৰাতি ভালকৈ শোৱাৰ পাছত ৰাতিপুৱা খুব ভাল তথা সতেজ অনুভৱ কৰা হয়। কিন্তু যদি ৰাতি টোপনি ভাঙে, তেন্তে পিছদিনা ৰাতিপুৱা আপুনি চাপ অনুভৱ কৰিব পাৰে। বিশেষকৈ যদি আপুনি প্ৰতি ৰাতি সাৰ পায় আৰু খাদ্য খায়, ই চাৰ্কাডিয়ান ছন্দ প্ৰভাৱিত কৰে, যাৰ ফলত টোপনি বিচলিত হ'ব পাৰে আৰু আপুনি চাপ বা হতাশাৰ সৈতে যুঁজিবলগীয়া হ’ব পাৰে।

ওজন বৃদ্ধি

ৰাতি উঠি খাদ্য খোৱাৰ ফলত আপোনাৰ ওজন বৃদ্ধি হ'ব পাৰে। কিয়নো ৰাতি খোৱাটোৱে টোপনিক প্ৰভাৱিত কৰে আৰু এই অভ্যাসৰ ফলত হৰমনৰ ভাৰসাম্যহীনতা হয় যাৰ ফলত আপোনাৰ ওজন বৃদ্ধি হ'ব পাৰে।তদুপৰি, ৰাতি খাদ্য খোৱাৰ ফলত বিপাক ক্ৰিয়া হ্ৰাস হয়, যি আপোনাক মেদবহুল কৰি তুলিব পাৰে। 

এচিডিটি

যদি আপুনি নিশা সাৰ পায় আৰু খাদ্য খায়, আপোনাৰ এচিড ৰিফ্লাক্সৰ সমস্যা হ'ব পাৰে। বিশেষকৈ যদি আপুনি কেলৰি বা কাৰ্ব থকা খাদ্য গ্ৰহণ কৰে, তেনেহ'লে আপোনাৰ বুকু বিৰক্ত হ'ব পাৰে। যাৰ ফলত আপুনি পেটত গৰম আৰু জ্বলা-পোৰা অনুভৱ কৰিব পাৰে।সেয়েহে, যদি আপোনাৰ ইতিমধ্যে এচিড ৰিফ্লাক্সৰ সমস্যা আছে, মাজনিশা নাখাব।

হজমৰ সমস্যা 

যেতিয়া আপুনি অনিয়মীয়াকৈ খাদ্য খায়, ই পাচন তন্ত্ৰক প্ৰভাৱিত কৰাৰ ফলত পাচন তন্ত্ৰ বিচলিত হয়। ইয়াৰ ফলত আপোনাৰ কোষ্ঠকাঠিন্য, বদহজম, গেছৰ দৰে সমস্যাও হ'ব পাৰে। হজম সঠিক ৰাখিবলৈ আপুনি ৰাতি সময়মতে খোৱা উচিত।আনহাতে, খাদ্য খোৱাৰ পিছত সদায় ১০-১৫ মিনিট খোজ কাঢ়িব লাগে।

ৰক্ত শৰ্কৰা বৃদ্ধি

ৰক্ত শৰ্কৰা নিয়ন্ত্ৰণ কৰিবলৈ সময়মতে খোৱাটোও গুৰুত্বপূৰ্ণ। অনিয়মীয়া সময়ত খোৱাৰ ফলত ৰক্ত শৰ্কৰাৰ স্তৰ বৃদ্ধি হ'ব পাৰে। যদি আপুনি ৰাতি উঠি খোৱাৰ ফলত আপোনাৰ ৰক্ত শৰ্কৰা বৃদ্ধি হ'ব পাৰে। এই অভ্যাসৰ বাবে আপুনি ডায়েবেটিচৰ ভুক্তভোগী হ'ব পাৰে।

আপোনাক চিৰদিনলৈ ৰোগীয়া কৰিব পাৰে এই অভ্যাসে
দিনটোত কিমান সময় মোবাইল ব্যৱহাৰ কৰিব লাগে, জানেনে?
X
Code:
logo
Asomiya Pratidin
www.asomiyapratidin.in