/asomiyapratidin/media/media_files/2025/03/10/DpRsEERGGuRxsK64fiZ5.jpg)
ডিজিটেল ডেস্কঃ Haier Appliances India ই অহা ৩ ৰ পৰা ৪ বছৰত ২ বিলিয়ন ডলাৰ বিক্ৰী লক্ষ্য সন্মুখত লৈ আগবাঢ়িছে। কোম্পানীটোৱে উচ্চ দুগুণ বৃদ্ধি, নতুন প্ৰডাক্ট শ্ৰেণী আৰু বিপণন চেনেল বিস্তাৰৰ জৰিয়তে এই লক্ষ্য অর্জন কৰিবলৈ পৰিকল্পনা কৰিছে।
Haier-এ ২০২৪-২০২৮ৰ ভিতৰত ১,০০০ কোটি টকাৰ অধিক বিনিয়োগৰ লক্ষ্য লৈছে, য’ত নতুন AC উৎপাদন ইউনিট আৰু ইনজেকচন মোল্ডিং ইউনিট স্থাপন কৰা হ’ব। কোম্পানীটোৱে ইতিমধ্যে পুনে আৰু গ্ৰেটাৰ নয়ডাৰ উদ্যোগত ২,৪০০ কোটি টকা বিনিয়োগ কৰিছে।
উৎপাদন ক্ষমতা বৃদ্ধি আৰু নতুন উদ্যোগ স্থাপন
Haier India-ৰ বৰ্তমান বৰ্ষিক উৎপাদন ক্ষমতা ১.৫ মিলিয়ন ইউনিট, যি ২০২৭ ৰ ভিতৰত ৪ মিলিয়ন ইউনিটলৈ বৃদ্ধি পাব। Haier Appliances India-ৰ প্ৰেছিডেণ্ট এন. এছ. সতীশে এই সন্দৰ্ভত কয়, "বৰ্তমান আমি ১.৫ মিলিয়ন ইউনিট উৎপাদন কৰোঁ। কিন্তু যি হাৰত ভাৰতীয় AC বজাৰ বৃদ্ধি পাইছে তাৰ প্ৰতি লক্ষ্য ৰাখি ২০২৭ৰ ভিতৰত আমি চাহিদা পূৰণ কৰিবলৈ নতুন প্লান্টত ২.৫ মিলিয়ন ইউনিট উৎপাদনৰ লক্ষ্য ৰাখিছোঁ।"
তাৰোপৰি এই কোম্পানীটোৱে দক্ষিণ ভাৰততো নতুন প্লান্ট স্থাপনৰ পৰিকল্পনা কৰিছে। শীঘ্ৰেই ইয়াৰ বিনিয়োগৰ আনুষ্ঠানিক ঘোষণা কৰা হ’ব।
Haier-ৰ আৰ্থিক লক্ষ্য আৰু বৃদ্ধি
২০২৪ চনত Haier India-এ ৩৬ শতাংশ বৃদ্ধিৰ জৰিয়তে ৮,৯০০ কোটি টকাৰ সামগ্ৰী বিক্ৰী কৰিছিল। ফলত কোম্পানীটোৱে ১ বিলিয়ন ডলাৰ ক্লাবত অন্তৰ্ভুক্ত হয়।
সতীশে কয়, "২০২৫ ত আমি ১১,৫০০ কোটি টকাৰ বিক্ৰী আশা কৰিছোঁ। তাৰ পিছত প্ৰতিবছৰে ২,০০০ ৰ পৰা ২,৫০০ কোটি টকাৰ বিক্ৰী বৃদ্ধি হ’ব। ভাৰতৰ অৰ্থনীতি দ্রুতগতিত বৃদ্ধি পাইছে, আৰু ইয়াৰ তুলনাত প্ৰডাক্টৰ প্ৰৱেশৰ হাৰ বিশ্বৰ তুলনাত বহু কম, ইয়েই আমাৰ বাবে এক বৃহৎ সুযোগ।"
Haier India অহা ৩ ৰ পৰা ৪ বছৰত ২ বিলিয়ন ডলাৰ বিক্ৰী অতিক্ৰম কৰিব বুলি আশা প্ৰকাশ কৰিছে।
বিশ্বৰ শীৰ্ষ ৩ খন বজাৰত প্ৰৱেশৰ দিশে ভাৰত
Haier Group Corporation (চীন, শ্বেনডং)-ৰ বাবে ভাৰত বৰ্তমান চতুৰ্থ বৃহত্তম বজাৰ। কিন্তু কোম্পানীটোৱে ৫ বছৰৰ ভিতৰত শীৰ্ষ ৩ বজাৰৰ ভিতৰত ভাৰতে স্থান লাভ কৰাৰ আশা কৰিছে।
বৰ্তমান Haier-ৰ শীর্ষ ৩ খন বজাৰ হ’ল চীন, উত্তৰ আমেৰিকা, ৰাছিয়া আৰু ইউৰোপ।
প্ৰিমিয়াম আৰু সাধাৰণ দুয়োখন বজাৰতে বিস্তাৰ
Haier-এ ভাৰতীয় বজাৰত প্ৰিমিয়াম প্ৰডাক্ট আৰু সাধাৰণ প্ৰডাক্ট দুয়োখন ক্ষেত্রতে বৃদ্ধি পোৱাৰ আশা কৰিছে।তেওঁৰ মতে "ভাৰতীয় বজাৰত দুটা ধৰণৰ গ্ৰাহক আছে। একাংশই প্ৰিমিয়াম প্ৰডাক্ট বিচাৰে আৰু আন একাংশই মানসন্মত, লাভজনক প্ৰডাক্ট বিচাৰে।
সেইবাবেই, Haier-এ ছিংগল-ড’ৰ ৰেফ্ৰিজাৰেটৰৰপৰা প্ৰিমিয়াম ফ’ৰ-ড’ৰ ৰেফ্ৰিজাৰেটৰ আৰু উন্নত মানৰ AC পৰ্যন্ত বিভিন্ন শ্ৰেণীৰ প্ৰডাক্ট নিৰ্মাণ কৰি আছে। ২০২৩-২৪ বিত্তীয় বৰ্ষত Haier-ৰ বৃদ্ধি প্ৰধানকৈ প্ৰিমিয়াম চেগমেণ্টৰ পৰা আহিছে। এই ক্ষেত্ৰত EMI সুবিধা, স্কীম, আৰু অৰ্থনৈতিক বিকল্প যোগানেও যথেষ্ট অৰিহণা যোগাইছে।
Haier Group-ৰ আছে বিশ্বজনীন ব্রেণ্ডো
Haier Group-ৰ GE Appliances, Fisher & Paykel, AQUA, Candy আদিকে ধৰি বহুকেইটা বিশ্বজনীন ব্রেণ্ড আছে। এই ব্ৰেণ্ডসমূহো ভাৰতৰ বজাৰলৈ অহাৰ সম্ভাৱনা সন্দৰ্ভত সতীশে কয়,Haier India বৰ্তমান কেৱল Haier ব্রেণ্ডৰ উন্নয়নত গুৰুত্ব দিব। তেওঁ কয়, বৰ্তমান আমাৰ Haier ব্রেণ্ডত বহু উন্নয়নৰ সম্ভাৱনা আছে, সেয়েহে আমি ভাৰতত অন্য বিশ্বজনীন ব্রেণ্ড অনা নাই।"
Haier-ৰ ভাৰতৰ বজাৰত যাত্ৰা
Haier-এ ২০০৩ চনত ভাৰতত Haier Appliances India স্থাপন কৰিছিল। বৰ্তমানে ইয়াৰ পুনে আৰু গ্ৰেটাৰ নয়ডাত উত্পাদন কেন্দ্ৰ আছে। কোম্পানীটোৱে LG, Samsung, Panasonic আদিৰ সৈতে AC, ৰেফ্ৰিজাৰেটৰ, ৱাচিং মেচিন, LED TV, ডীপ ফ্ৰীজাৰ, আৰু মাইক্ৰ’ওভেন খণ্ডত প্ৰতিযোগিতাত নামিছে।
Haier-এ বিশাল বিনিয়োগ, উৎপাদন বৃদ্ধি, আৰু প্ৰিমিয়াম-সহ সাধাৰণ গ্ৰাহকৰ বাবে নতুন প্ৰডাক্ট আগবঢ়াই, ভাৰতত নিজৰ স্থান অধিক শক্তিশালী কৰাৰ লক্ষ্য ৰাখিছে। কোম্পানীটোৱে ৩ ৰ পৰা ৪ বছৰৰ ভিতৰত ২ বিলিয়ন ডলাৰ বিক্ৰী স্পৰ্শ কৰাৰ লক্ষ্য লৈ আগবাঢ়িছে।