/asomiyapratidin/media/media_files/2025/04/22/7idlKzRpQPSSqmeUVXql.jpg)
ভাৰতীয় মটৰ চাইকেল উদ্যোগৰ অভিলেখ
ডিজিটেল ডেস্ক : মটৰ চাইকেল এখন ক্ৰয় কৰা হয়তো প্ৰতিজন যুৱকৰে এটা সপোন থাকে। ২০২৫ বৰ্ষত মটৰ চাইকেল সৰ্বাধিক বিক্ৰী হৈছে। ভাৰতীয় মটৰ চাইকেল উদ্যোগে ২০২৫ বিত্তীয় বৰ্ষত এতিয়ালৈকে সৰ্বাধিক পাইকাৰী বিক্ৰী লাভ কৰিছে। এইপৰ্যন্ত ৬৮.৫৩ লাখ ইউনিটৰ বিক্ৰী পঞ্জীয়ন কৰিছে—যিয়ে ১৭ শতাংশ বৃদ্ধি কৰিছে। ইয়াৰ দ্বাৰা ২০১৮ বিত্তীয় বৰ্ষত স্থাপন কৰা পূৰ্বৰ ৬৭.১ লাখ ইউনিটৰ অভিলেখ অতিক্ৰম কৰি এক উল্লেখযোগ্য মাইলৰ খুঁটি চিহ্নিত কৰা হৈছে।
এই উল্লেখযোগ্য বৃদ্ধিত কাৰকৰ সংমিশ্ৰণে অৰিহণা যোগাইছিল। য’ত আছিল সতেজ আৰু নতুন মডেলৰ মুকলি, গ্ৰাম্য-অৰ্ধনগৰীয়া বজাৰৰ পৰা চাহিদাৰ শক্তিশালী পুনৰুজ্জীৱন, আৰু ইলেক্ট্ৰিক বাহন (ইভি) গ্ৰহণৰ যথেষ্ট উত্থান।
হোণ্ডা মটৰ চাইকেল এণ্ড স্কুটাৰ ইণ্ডিয়াই বজাৰৰ আগশাৰীৰ স্থান অক্ষুণ্ণ ৰাখিছে আৰু মুঠ বিক্ৰী ২৮.৪ লাখ ইউনিট হৈছে, যিটো বছৰৰ পিছত বছৰ ধৰি ১২ শতাংশ বৃদ্ধি পাইছে। এই বৃদ্ধিৰ পিছতো ২০২৪ বিত্তীয় বৰ্ষত ৪৩.৩৩ শতাংশৰ পৰা হোণ্ডাৰ বজাৰ অংশীদাৰিত্ব ৪১.৫ শতাংশলৈ হ্ৰাস পাইছে। ইয়াৰ পৰ্টফলিঅ, য’ত আছে এক্টিভা ১১০, এক্টিভা ১২৫, ডিঅ’ ১১০, আৰু ডিঅ’ ১২৫, এই ছেগমেণ্টত আধিপত্য বিস্তাৰ অব্যাহত ৰাখিছে।
টিভিএছ মটৰ কোম্পানীয়ে নিজৰ জুপিটাৰ ১১০, জুপিটাৰ ১২৫, এনটিঅৰ্ক, আৰু জেষ্ট মডেলৰ শক্তিশালী প্ৰদৰ্শনৰ দ্বাৰা উৎসাহিত হৈ ১৮.৩ লাখ ইউনিট বিক্ৰী কৰিছিল— যিটো বছৰৰ পিছত বছৰ ধৰি ২৫ শতাংশ বৃদ্ধি। টিভিএছৰ সামগ্ৰিক বজাৰ অংশীদাৰিত্ব ২৬ শতাংশলৈ বৃদ্ধি পাইছে, যিটো পূৰ্বৰ বছৰৰ ২৫ শতাংশ আছিল। উল্লেখযোগ্য যে, ইয়াৰ ইলেক্ট্ৰিক স্কুটাৰ আইকিউবেৰ বিক্ৰী ৪৪ শতাংশ তীব্ৰভাৱে বৃদ্ধি পাই ২.৭৩ লাখ ইউনিটতকৈ অধিক।
বিগত বৰ্ষৰ অক্টোবৰ মাহত এই উদ্যোগটোৱেও ঋতুভিত্তিক শিখৰত উপনীত হৈছিল, উৎসৱৰ সময়ছোৱাত মাহেকীয়া বিক্ৰীয়ে সৰ্বোচ্চ ৭.২১ লাখ ইউনিট লাভ কৰিছিল। আগষ্ট আৰু ছেপ্টেম্বৰ মাহত বিক্ৰী শক্তিশালী হৈ আছিল, প্ৰত্যেকেই ৬ লাখ ইউনিটৰ সীমা অতিক্ৰম কৰিছিল, আনহাতে আঠ মাহত ৫ লাখ ইউনিটৰ ওপৰত প্ৰেৰণ কৰা হৈছে। ডিচেম্বৰ মাহত অৱশ্যে মাহিলী বিক্ৰী সৰ্বনিম্ন হৈছে ৪.১৮ লাখ ইউনিট, কিয়নো ক্ৰেতাসকলে নতুন বছৰৰ প্ৰত্যাশাত ক্ৰয় স্থগিত ৰাখিছিল।