ইউৰিক এচিড নিয়ন্ত্ৰণত ৰাখিবলৈ খাওঁক এইসমূহ শুকান ফল

ইউৰিক এচিড নিয়ন্ত্ৰণত ৰাখিবলৈ খাওঁক এইসমূহ শুকান ফল

ডিজিটেল ডেস্ক: দুৰ্বল জীৱনশৈলী আৰু ভুল খাদ্যাভ্যাসৰ বাবে আমাৰ শৰীৰত বহু ৰোগৰ আশংকা বৃদ্ধি পাইছে।এই ৰোগবোৰৰ ভিতৰত এক অন্যতম ৰোগ হৈছে ইউৰিক এচিড । শৰীৰত ইউৰিক এচিডৰ স্তৰ বৃদ্ধি কৰিলে উচ্চ ৰক্তচাপ, গাঁঠিৰ বিষ, উঠা-নমা কৰা তথা বহি থকাত সমস্যা আৰু শৰীৰৰ বহুতো অংশ ফুলি যাব পাৰে। স্বাস্থ্য বিশেষজ্ঞসকলৰ মতে, শৰীৰত পোৱা প্ৰুৰিন পদাৰ্থৰ বিকলতাৰ ফলত ইউৰিক এচিডৰ সৃষ্টি হয়। যেতিয়া ইউৰিক এচিড বৃদ্ধি হয়, আপুনি আপোনাৰ আহাৰৰ বিশেষ যত্ন লৈ এই সমস্যাটো নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব পাৰে। আজি আপোনাক এনে কিছুমান শুকান ফলৰ বিষয়ে জনাম, যিসমূহক আপুনি শৰীৰত ইউৰিক এচিডৰ পৰিমাণ স্বাভাৱিক ৰাখিবলৈ গ্ৰহণ কৰিব পাৰে।এই শুকান ফলসমূহ হৈছে-

কাঠ বাদাম 

কাঠ বাদামত কেলচিয়াম, আঁহ, ভিটামিন কে, প্ৰ'টিন, মেগনেছিয়াম, তাম আৰু জিংকৰ দৰে পুষ্টি থাকে। ইউৰিক এচিডত ভোগা ৰোগীসকলে বাদাম নিয়মীয়াকৈ খাই শৰীৰত বৰ্ধিত ইউৰিক এচিড নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব পাৰে।কাঠ বাদাম খোৱাটোয়ে গাঁঠিৰ বিষ, শৰীৰ ফুলাৰ পৰাও সকাহ দিয়ে। 

ফ্লেক্স বীজ

ফ্লেক্স বীজবোৰ ইউৰিক এচিড ৰোগীসকলৰ বাবে অতি উপকাৰী বুলি গণ্য কৰা হয়। ই ফেটি এচিড সমৃদ্ধ। এই বীজ খাদ্য তালিকাত অন্তৰ্ভূক্ত কৰি ইউৰিক এচিডৰ প্ৰভাৱ যথেষ্ট পৰিমাণে দূৰ কৰিব পাৰি। 

কাজু 

কাজুত খুব ভাল পৰিমাণত প্ৰুৰিন পোৱা যায়। ই এল ডি এল কলেষ্টেৰলৰ স্তৰ হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰে।তদুপৰি, ই এইচ ডি এলৰ স্তৰ বৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰে। বিশেষজ্ঞসকলৰ মতে, ইয়াত পোৱা পটাছিয়াম, ফাইবাৰ আৰু ভিটামিন চিয়ে শৰীৰত ইউৰিক এচিডৰ স্তৰ নিয়ন্ত্ৰণ কৰাত সহায় কৰে। ইউৰিক এচিডৰ পৰা সকাহ পাবলৈ আপুনি দৈনিক ২-৩ কাজু খাব পাৰে। 

ব্ৰাজিল বাদাম 

ব্ৰাজিল বাদাম ইউৰিক এচিড ৰোগীসকলৰ বাবে যথেষ্ট উপকাৰী। ইয়াত চেলেনিয়াম যথেষ্ট ভাল পৰিমাণত পোৱা যায়, যি বৰ্ধিত ইউৰিক এচিড নিয়ন্ত্ৰণ কৰাত সহায় কৰে। বিশেষজ্ঞসকলৰ মতে, নিয়মীয়া ব্ৰাজিল বাদাম খাই আপুনি থাইৰইড, শৰীৰত প্ৰদাহ, হৃদযন্ত্ৰৰ সমস্যা আৰু কৰ্কট ৰোগৰ আশংকা হ্ৰাস কৰিব পাৰে। 

আখৰোট

আখৰোটত এণ্টি অক্সিডেণ্ট আৰু পলিআনচেচুৰেটেড ফেটি এচিড গুণ আছে। নিয়মীয়াকৈ আখৰোট খাই আপুনি শৰীৰৰ পৰা ইউৰিক এচিড আঁতৰাব পাৰে। বিশেষজ্ঞসকলে ইউৰিক এচিড থাকিলে দৈনিক তিয়াই থোৱা আখৰোট খাবলৈ পৰামৰ্শ দিয়ে। 

Related Stories

No stories found.
Code:
logo
Asomiya Pratidin
www.asomiyapratidin.in