ঠাণ্ডা বুলি এলাহ নকৰি দৈনিক খোজ কঢ়া আৰম্ভ কৰক

ঠাণ্ডা বুলি এলাহ নকৰি দৈনিক খোজ কঢ়া আৰম্ভ কৰক

ডিজিটেল ডেস্ক: খোজ কঢ়াক এটা অতি ভাল ব্যায়াম বুলি গণ্য কৰা হয়। এই ব্যায়ামে হৃদযন্ত্ৰ, পেশী শক্তিশালী কৰাৰ লগতে ওজন নিয়ন্ত্ৰণত যথেষ্ট সহায় কৰে। নিয়মীয়াকৈ খোজ কাঢ়িলে চাপ হ্ৰাস হয় আৰু মানসিক স্বাস্থ্যও ভালে থাকে। ঠাণ্ডা দিনত খোজ কাঢ়িলে ওজন হ্ৰাসৰ লগতে ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা শক্তিশালী হয়।আজি শীতকালত খোজ কঢ়াৰ উপকাৰিতাৰ বিষয়ে জানো আহক-

ৰক্তচাপ নিয়ন্ত্ৰণ

শীত কালত খোজ কাঢ়িলে ৰক্তচাপ হ্ৰাস হয়। ই হৃদযন্ত্ৰলৈ তেজৰ প্ৰবাহ বৃদ্ধি কৰে আৰু ধমনীবোৰৰ কাৰ্যক্ষমতা উন্নত কৰে, যিয়ে হৃদৰোগৰ আশংকা হ্ৰাস কৰে। 

উন্নত হয় মগজুৰ কাৰ্যকলাপ 

শীতকালত নিয়মীয়াকৈ খোজ কঢ়াটোৱে মগজুৰ স্বাস্থ্য উন্নত কৰে। ই মগজুলৈ তেজৰ প্ৰবাহ বৃদ্ধি কৰে, স্মৃতিশক্তি বৃদ্ধি কৰে আৰু মস্তিষ্কৰ কাৰ্যক্ষমতা উন্নত কৰে।

ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা শক্তিশালী হয় 

শীতকালত দৈনিক খোজ কাঢ়িলে ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতাও শক্তিশালী কৰে। যিয়ে আপোনাক চৰ্দি, ফ্লু আৰু অন্যান্য ৰোগৰ পৰাও সুৰক্ষিত কৰে। ই ৰক্ত সঞ্চালন উন্নত কৰে।

হাড় হয় শক্তিশালী

খোজ কঢ়াটোয়ে হাড় শক্তিশালী কৰাতো সহায় কৰাৰ লগতে অষ্টিওপোৰোচিছ প্ৰতিৰোধ কৰাত সহায় কৰে। ই হাড়ৰ ঘনত্ব বজাই ৰখাত সহায় কৰিব পাৰে।

টোপনি ভাল হয়

শীতকালত খোজ কঢ়াটোৱে টোপনিৰ প্ৰকাৰ নিয়ন্ত্ৰণ কৰাত সহায় কৰে আৰু টোপনিৰ মানদণ্ড উন্নত কৰে। ই চেৰোটনিন মুকলি কৰাত সহায় কৰে, যি হৈছে টোপনি নিয়ন্ত্ৰণ কৰা এক অন্যতম হৰমন।

ওজনও হ্ৰাস 

খোজ কঢ়াটো এক অতি কাৰ্যকৰী ব্যায়াম, ই ওজন নিয়ন্ত্ৰণত সহায় কৰে। শীতকালত ওজন বৃদ্ধি হোৱাটো খুবেই স্বাভাৱিক।খোজ কাঢ়িলে কেলৰি দহন হয় আৰু বিপাক বৃদ্ধি হয়। ই এক স্বাস্থ্যকৰ শৰীৰৰ সঠিক গাঁথনি বজাই ৰাখে। 

গাঁঠিৰ জঠৰতা হ্ৰাস হয় 

ঠাণ্ডা বতৰৰ ফলত প্ৰায়ে গাঁঠিৰ জঠৰতাৰ সমস্যা আৰু আৰ্থ্ৰাইটিছৰ বিষ হয়। এনে পৰিস্থিতিত, শীতকালত খোজ কাঢ়িলে গাঁঠিবোৰ তৈলাক্ত হয় আৰু গাঁঠিৰ বিষ আৰু জঠৰতা হ্ৰাস হয়।

ঠাণ্ডা বুলি এলাহ নকৰি দৈনিক খোজ কঢ়া আৰম্ভ কৰক
শীতকালত স্বাভাৱিক বুলি ধৰি লোৱা স্বাস্থ্য সমস্যাই ল’ব পাৰে ভয়াৱহ ৰূপ

Related Stories

No stories found.
Code:
logo
Asomiya Pratidin
www.asomiyapratidin.in